Várólistán vannak

Úgy gondoltam végre leírom egy listában, hogy mit szeretnék a közeljövőben elolvasni. Eddig próbáltam őket fejben tartani, vagy ide-oda lefirkantani, amikor pl leltárazás közben olyan könyvet találtam, amit tényleg, de tényleg el kell olvasnom. De ennek vége! Tudatos leszek, és listát írok. Pont. Mondjuk azt nem tudom, hogy mikor érek a végére. Főleg, ha találok egy újabb muszáj-könyvet. A szépirodalmi könyvek leltárát már befejeztem, talán erről az oldalról most nem fenyeget olyan nagy veszély.
Szóval a lista. Nem fontossági sorrendben van, csak úgy, ahogy eszembe jutottak.

Sue Townsend: A nő, aki egy évig ágyban maradt (elolvastam)
Orhan Pamuk: Az ártatlanság múzeuma (elolvastam)
Gárdos Péter: Hajnali láz (elolvastam)
Dragomán György: A fehér király (elolvastam)
Maya Rasker: Tartózkodási helye ismeretlen
J.M.G. Le Clézio: Az éhség ünnepei (elolvastam)
John Updike: Nyúlháj
John Updike: Nyúlszív
John Updike: Nyúlfark
Maugham: Az ördög sarkantyúja
Timur Vermes: Nézd ki van itt (elolvastam)
Szerb Antal: A Pendragon-legenda (elolvastam)
Esterházy Péter: Hasnyálmirigynapló
Luke Rhinehart: A Kockavető
Gabrielle Zevin: Egy könyvmoly regényes élete (elolvastam)

Nagy része megvan a könyvtárban, majd szép lassan kikölcsönzöm mindet. De egyelőre semmit, amíg el nem olvasom Arthur Miller rém hosszú memoárját, a Kanyargó időbent. Nagyon találó cím volt ez az írótól. Kanyarog az időben össze-vissza. Hol a gyerekkorában járunk, hol eszébe jut valami tényleg nagyon vicces sztori már befutott író korából. Nagy mesélő ez a Miller, meg kell hagyni, és szórakoztató is. Csakhát hosszú az élete. És még el sem jutottam oda, hogy találkozzon Marilyn Monroeval!
Szóval először ezt a könyvet szeretném befejezni.


Majd referálok, hogy hogyan haladtam a listámmal!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Philip Zimbardo-Nikita D. Coulombe: Nincs kapcsolat Hova lettek a férfiak?

Kornis Mihály: Kádár János utolsó beszéde

Patrick J. Buchanan: Churchill, Hitler és a "szükségtelen" háború