Könyves kihívás

Több helyen is láttam már kihívás listákat. Általában egy évre szólnak, és elég terjedelmesek is. Gondoltam összeállítom én is a magam kihívását, de kicsit kevésbé nagyratörő célokat kívánok kitűzni magam elé. Az előttünk álló tanévre állítottam össze a listát magamnak. Íme:

1. Elolvasni egy Nobel-díjas író regényét. (Ott a listámon , Clézio: Az éhség ünnepei)

2. Elolvasni egy olyan könyvet, amiről még soha nem hallottam. (Már fel is vettem a listámra, Luke Rhinehart: A kockavető)

3. Elolvasni egy színdarabot Arthur Millertől.

fotó: Pinterest
4. Elolvasni egy életrajzot.

5. Elolvasni egy olyan könyvet, amihez nincs kedvem, mert túl komor. (Még ingadozom Cormac McCarthy: Nem vénnek való vidék című könyve és Julie Lawson Timmer Öt nap-ja közt.)

6. Elolvasni egy távol-keleti író könyvét.

7. Elolvasni egy Rejtő Jenő regényt.

8. Elolvasni egy igaz történetet.

9. Elolvasni egy regényt Jonathan Franzentől.

10.Befejezni a könyves listámat


Hát, ennyi. Nem olyan vészes. Azt hiszem. Júniusban kiderül mire jutottam!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Philip Zimbardo-Nikita D. Coulombe: Nincs kapcsolat Hova lettek a férfiak?

Kornis Mihály: Kádár János utolsó beszéde

Patrick J. Buchanan: Churchill, Hitler és a "szükségtelen" háború