Tervek

Általában van könyves listám, amit időről-időre megnézek, és igyekszem rajta minél több tételt kipipálni. Az igazság azonban az, hogy legtöbbször ad hoc olvasok el könyveket, mikor mihez van éppen hangulatom, így aztán az én könyves listám valójában inkább lefelé gyarapodik. Vagyis mindig a lista végére írom, amit elolvastam. Most felmarkoltam néhány könyvet a könyvtárból és egyszerre hazahoztam őket, mint egy rendes könyvtárlátogató. Szóval mutatom, hogy mit tervezek az előttem álló hónapban elolvasni!
Henry Gidel: Coco Chanel: Szeretem az életrajzokat, s hát a divat királynőjének élete kifejezetten érdekel. Amennyit tudok Coco-ról, az egy inspiráló életutat vetít előre. Szóval remélem jó lesz a könyv, habár nincsenek benne fényképek, ami egy kicsit csalódást okozott nekem, amikor belelapoztam a kötetbe. Meglátjuk!

Csányi Vilmos: Ő ott bent: Hm. Csányi Vilmos neve számomra csak a tudóst jelentette eddig, nem tudtam róla, hogy irodalmi ambíciókat dédelget magában. A történet nagyon érdekesnek hangzik, szeretem a scifit, úgyhogy ezért jött haza velem a könyv. Aztán utána olvastam a molyon egy kicsit, s hát, elszontyolodtam... De azért belevágok!

Fredrik Backman: A hazavezető út minden reggel egyre hosszabb: Az ember, akit Ovénak hívnak nagyon tetszett a szerzőtől, úgyhogy erősen bízom benne, hogy ez a picike történet is jó lesz. Főleg, hogy a sztori nagyon közel áll hozzám: a szerző nagyapja napról napra veszíti el az emlékeit. Garantált a könnyezés, azt hiszem.

Bart István: A boldogtalan sorsú Rudolf trónörökös: Említettem már, hogy szeretem az életrajzokat? Igen? Évi szerint ez a kötet elég szarkasztikus és szórakoztató is. Kíváncsian várom!

Alessandro Baricco: Selyem: Rövid, mindenki dicséri, úgyhogy valószínűleg ezzel kezdem a kupacot. Muszáj mostmár valamit végig olvasnom! Nincs 100 oldal, csak nem fog beletörni a bicskám, ugye?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Philip Zimbardo-Nikita D. Coulombe: Nincs kapcsolat Hova lettek a férfiak?

Kornis Mihály: Kádár János utolsó beszéde

Patrick J. Buchanan: Churchill, Hitler és a "szükségtelen" háború