Újabb tervek

Nohát, ismét összeszedtem a magam kis listáját, mindazokról a könyvekről, amiket a közeli jövőben tervezek elolvasni. Sikerült elég rövid műveket választanom, de ez ezúttal nem volt tudatos. Úgy érzem, sikerült kilábalnom az olvasási válságból. Sőt...

Mary Ann Shaffer és Annie Barrows: Krumplihéjpite Irodalmi Társaság
Évi többször is felemlítette ezt a könyvet, sőt tájékoztatott arról is, hogy már film is készült az opuszból, úgyhogy megrendeltem a könyvtárba, s tervezem, hogy el is fogom olvasni.

Stefan Zweig: Sakknovella
Soha semmit nem olvastam még Zweigtől, úgyhogy itt az ideje elkezdeni. Rozika néni ajánlotta ezt a rövidke kötetet, amit bizonyára gyorsan ki fogok tudni végezni.

John Boyne: A csíkos pizsamás fiú
Vig Balázs meseíró volt a könyvtár vendége, s a műsora utáni beszélgetésünk elég gyorsan a könyvekre terelődött. Ő ajánlotta ezt a kötetet, neki nagyon tetszett. Meglátjuk!

Falk Miksa: Erzsébet királynéról
Sissi! Gyerekkorom kedvenc sorozata volt a három részes klasszikus, Romy Schneiderrel, s hát a múltkor már olvastam Rudolfról, a boldogtalan sorsúról. Most majd az anyukája kerül sorra, akiről a magyartanára, Falk Miksa írt visszaemlékezést. Ez a Szépmíves kiadás pedig tényleg gyönyörű! Élvezet lesz (remélem) olvasni.

Stefánia: Császárnénak szántak
Mondtam, hogy szándékomban áll elolvasni, amikor a boldogtalan sorsúról számoltam be. Ehhez továbbra is tartom magamat, de ezzel le is zárom a monarchiát, legalábbis egy időre, nehogy mérgezést kapjak.

Ahogy elnézem ezt a listát, nagyon egy kaptafára megy: boldog békeidők, vagy náci rémtettek.... No, a következő kupac majd nem lesz ennyire történelmi!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Philip Zimbardo-Nikita D. Coulombe: Nincs kapcsolat Hova lettek a férfiak?

Kornis Mihály: Kádár János utolsó beszéde

Patrick J. Buchanan: Churchill, Hitler és a "szükségtelen" háború